Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach:
Poza godzinami otwarcia biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: sopot@lion-apartments.pl
Nasz serwis sprzątający oraz konserwator starają się przygtować dla Państwa apartamenty w idealnym stanie. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu.
W przypadku zaistnienia poważnej awarii ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okolizności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem+48 511 813 055. Jeśli linia aktualnie jest zajęta, prosimy o wysłąnie sms z informacją czego dotyczy sprawa abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 511 813 055 (w godz. 11:00-17:00)
W celu założenia rezerwacji konieczna jest wpłata zaliczki w kwocie 30% całkowitej kwoty pobytu, płatna do 24h od przesłania przez nas wstępnego potwierdzenia. W przypadku rezerwacji „last minute” konieczna jest wpłata 100% zaliczki.
Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo w momencie odbioru kluczy i zameldowania. W momencie odbioru kluczy i zameldowania mogą Państwo płacić gotówką lub kartą płatniczą.
Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji swojej znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. Zazwyczaj rezerwację można odwołać bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot zaliczki. Rezerwacje „last minute” oraz „special deals” są bezzwrotne.
Zwrot zaliczki następuje w ciągu 7 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie.
Zameldowanie i odbiór kluczy odbywa się od godz. 15:00 w naszym biurze, ul. Grunwaldzka 50, Sopot. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania.
Póżne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje do konieczne do samozameldowania w dzień przyjazdu.
Wcześniejsze zameldownie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu.
Wymeldowanie z Apartamentów odbywa się do godz. 11:00 i do tej godziny musi nastąpić zwrot kluczy do biura Lion Apartments, ul. Grunwaldzka 50, Sopot.
Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją. W tym przypadku, za każdą dodatkową godzinę po godz. 11:00, a do godz.14:00 pobierana jest opłata w kwocie 50 zł. Wymeldowania po godz. 14:00, rozliczane są jako dodatkowa doba po obowiązującej w rezerwacji stawce.
W przypadku kiedy Goście, nie uzgodnią z recepcją przedłużenia doby i nie wymeldują się o godz. 11:00 naliczona zostanie kara w wysokości..
Do rezerwacji doliczana jest jednorazowa opłata za sprzątanie Apartamentu, która zależy od wielkości wynajętego obiektu. Dokładną opłatę za sprzątanie mogą Państwo sprawdzić w szczegółowym opisie Apartamentu na naszej stronie internetowej.
Od Gości jesteśmy także zobligowani pobierać podatek uzdrowiskowy Miasta Sopot wynoszący 4,45 PLN za osobodobę.
Nasze Apartamenty dedykowane są określonej liczbie Gości i niestety nie mamy możliwości przygotowania na Państwa życzenie dodatkowych dostawek. W naszej ofercie znajdą Państwo Apartamenty mogące pomieścić do 10 Gości, mamy więc nadzieję, że z łatwością znajdą Państwo Apartament spełniający Państwa oczekiwania.
Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości hotelową pościel oraz ręczniki.
Bezprzewodowa sieć WI-FI znajduje się w każdym z Apartamentów.
Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie:
· w pełni wyposażona kuchnia lub aneks kuchenny: zastawa stołowa, szklanki, kubki, podstawowe akcesoria do gotowania, czajnik elektryczny, lodówka, płyta grzewcza
· w wybranych Apartamentach: ekspres do kawy, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, toster
· pralka (w wybranych apartamentach)
· suszarka do włosów
· telewizor
· żelazko
Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY.
Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne, krzesełko do karmienia oraz wanienkę. Koszt doposażenia obiektu wynosi 70 PLN/pobyt. W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy biura, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu.
W swojej ofercie posiadamy Apartamenty z windą oraz na parterze. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu.
Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty wyłącznie z pieskami w wybranych obiektach po potwierdzeniu z recepcją.
Po pobycie z pupilem dbamy o to by Apartament był przygotowany dla kolejnych Gości i przeszedł oznowanie, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata
w wys. 100 PLN.
Niektóre z naszych Apartamentów posiadają prywatne miejsca parkingowe, informacje o tym, znajdą Państwo w szczegółowych opisach Apartamentów.
W przypadku pozostałych obiektów mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnych miejsc postojowych Miasta Sopot (strefa płatnego pon-pt 3 PLN/godz.) znajdujących się przy pobliskich ulicach lub też z parkingów prywatnych, których dokładna lista znajduje się tutaj
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i postaramy się zrealizować Państwa życzenia specjalne - może to być np. przygotowanie bukietu kwiatów, szampana, wina, wejściówek do SPA czekających na Gości w Apartamencie. W tym celu uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt celu ustalenia szczegółów oraz indywidualnej wyceny.
Z przyjemnością zamówimy dla Państwa transport z/na lotnisko. Rekomendowana przez nas firma zawiezie Państwa na miejsce w najkrótszym możliwy czasie. Ceny transportu z/na lotnisko:
W celu potwierdzenia transportu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją oraz podanie numeru lotu, godziny przylotu oraz aktualnego numeru telefonu.
Po potwierdzeniu transferu, kierowaca będzie czekał na Państwa w hali przylotów z zapisanym na tabliczce imieniem oraz nazwiskiem.
Benefits of direct booking!