1 osoba
  • 1 osoba
  • 2 osoby
  • 3 osoby
  • 4 osoby
  • 5 osób
  • 6 osób
  • 7 osób
  • 8 osób
  • 9 osób
  • 10 osób

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

GODZINY PRACY BIURA / KONTAKT TELEFONICZNY


Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach:

  • od września do kwietnia biuro otwarte jest w godz. 11:00-16:00
  • od maja do sierpnia biuro otwarte jest od godz. 11:00 do 18:00

Poza godzinami otwarcia biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: sopot@lion-apartments.pl

 

ZGŁASZANIE USTEREK I AWARII


Nasz serwis sprzątający oraz konserwator starają się przygtować dla Państwa apartamenty w idealnym stanie. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu. 

W przypadku zaistnienia poważnej awarii ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okolizności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem+48 511 813 055. Jeśli linia aktualnie jest zajęta, prosimy o wysłąnie sms z informacją czego dotyczy sprawa abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.

 

 

REZERWACJE


Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 511 813 055 (w godz. 11:00-17:00)

W celu założenia rezerwacji konieczna jest wpłata zaliczki w kwocie 30% całkowitej kwoty pobytu, płatna do 24h od przesłania przez nas wstępnego potwierdzenia. W przypadku rezerwacji „last minute” konieczna jest wpłata 100% zaliczki.

Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo w momencie odbioru kluczy i zameldowania. W momencie odbioru kluczy i zameldowania mogą Państwo płacić gotówką lub kartą płatniczą.

 

 

ANULACJA REZERWACJI


Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji swojej znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. Zazwyczaj rezerwację można odwołać bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot zaliczki. Rezerwacje „last minute” oraz „special deals” są bezzwrotne. 

Zwrot zaliczki następuje w ciągu 7 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie. 

 

ZAMELDOWANIE 


Zameldowanie i odbiór kluczy odbywa się od godz. 15:00 w naszym biurze, ul. Grunwaldzka 50, Sopot. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania. 

Póżne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje do konieczne do samozameldowania w dzień przyjazdu.

Wcześniejsze zameldownie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu.

 

WYMELDOWANIE


Wymeldowanie z Apartamentów odbywa się do godz. 11:00 i do tej godziny musi nastąpić zwrot kluczy do biura Lion Apartments, ul. Grunwaldzka 50, Sopot.

Późniejsze wymeldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z recepcją. W tym przypadku, za każdą dodatkową godzinę po godz. 11:00, a do godz.14:00 pobierana jest opłata w kwocie 50 zł. Wymeldowania po godz. 14:00, rozliczane są jako dodatkowa doba po obowiązującej w rezerwacji stawce.
W przypadku kiedy Goście, nie uzgodnią z recepcją przedłużenia doby i nie wymeldują się o godz. 11:00 naliczona zostanie kara w wysokości..

 

DODATKOWE OPŁATY


Do rezerwacji doliczana jest jednorazowa opłata za sprzątanie Apartamentu, która zależy od wielkości wynajętego obiektu. Dokładną opłatę za sprzątanie mogą Państwo sprawdzić w szczegółowym opisie Apartamentu na naszej stronie internetowej. 

Od Gości jesteśmy także zobligowani pobierać podatek uzdrowiskowy Miasta Sopot wynoszący 4,45 PLN za osobodobę.

 

DOSTAWKI W APARTAMENCIE


Nasze Apartamenty dedykowane są określonej liczbie Gości i niestety nie mamy możliwości przygotowania na Państwa życzenie dodatkowych dostawek. W naszej ofercie znajdą Państwo Apartamenty mogące pomieścić do 10 Gości, mamy więc nadzieję, że z łatwością znajdą Państwo Apartament spełniający Państwa oczekiwania.

 

WYPOSAŻENIE APARTAMENTU


Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości hotelową pościel oraz ręczniki.

Bezprzewodowa sieć WI-FI znajduje się w każdym z Apartamentów.

 

Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie:

·       w pełni wyposażona kuchnia lub aneks kuchenny: zastawa stołowa, szklanki, kubki, podstawowe akcesoria do gotowania, czajnik elektryczny, lodówka, płyta grzewcza

·       w wybranych Apartamentach: ekspres do kawy, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, toster

·       pralka (w wybranych apartamentach)

·       suszarka do włosów

·       telewizor

·       żelazko

 

Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY.

 

POBYT Z DZIEĆMI


Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne, krzesełko do karmienia oraz wanienkę. Koszt doposażenia obiektu wynosi 70 PLN/pobyt. W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy biura, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu.

W swojej ofercie posiadamy Apartamenty z windą oraz na parterze. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu.

 

POBYT ZE ZWIERZĘTAMI 


Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty wyłącznie z pieskami w wybranych obiektach po potwierdzeniu z recepcją. 

Po pobycie z pupilem dbamy o to by Apartament był przygotowany dla kolejnych Gości i przeszedł oznowanie, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata
w wys. 
100 PLN.

 

PARKING


Niektóre z naszych Apartamentów posiadają prywatne miejsca parkingowe, informacje o tym, znajdą Państwo w szczegółowych opisach Apartamentów. 
W przypadku pozostałych obiektów mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnych miejsc postojowych Miasta Sopot (strefa płatnego pon-pt 3 PLN/godz.) znajdujących się przy pobliskich ulicach lub też z parkingów prywatnych, których dokładna lista znajduje się tutaj 

 

ŻYCZENIA SPECJALNE


Jesteśmy do Państwa dyspozycji i postaramy się zrealizować Państwa życzenia specjalne - może to być np. przygotowanie bukietu kwiatów, szampana, wina, wejściówek do SPA czekających na Gości w Apartamencie. W tym celu uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt celu ustalenia szczegółów oraz indywidualnej wyceny. 

 

TRANSFER Z LOTNISKA 


Z przyjemnością zamówimy dla Państwa transport z/na lotnisko. Rekomendowana przez nas firma zawiezie Państwa na miejsce w najkrótszym możliwy czasie. Ceny transportu z/na lotnisko:

  • 90 PLN - do 4 osób
  •  130 PLN- do 8 osób. 

W celu potwierdzenia transportu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją oraz podanie numeru lotu, godziny przylotu oraz aktualnego numeru telefonu.

Po potwierdzeniu transferu, kierowaca będzie czekał na Państwa w hali przylotów z zapisanym na tabliczce imieniem oraz nazwiskiem.

 

Korzyści z rezerwacji

Korzyści z rezerwacji bezpośredniej:

  • Pierwszeństwo wcześniejszego zameldowania (w ramach dostępności)
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij