Najlepsze ceny. Najlepsze oferty.

FAQ

Lion Apartments
Brak wyników !
Zmień ustawienia wyszukiwania.
   Ważne informacje
   Godziny pracy biura / kontakt telefoniczny
Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny w poniższych godzinach:
biuro czynne jest od - 9:00 - 17:00
Poza godzinami pracy biura serdecznie zapraszamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: sopot@lion-apartments.pl
   Zgłaszanie usterek i awarii
Nasz serwis sprzątający oraz konserwator dokładają wszelkich starań aby jak najlepiej przygotować dla Państwa apartamenty. Jeśli po zameldowaniu zauważą Państwo jakąś usterkę, uprzejmie prosimy o jej zgłoszenie w godzinach funkcjonowania biura, abyśmy mogli jak najszybciej zająć się sprawą dla Państwa komfortu.

W przypadku zaistnienia poważnej awarii np.: ogrzewania, sieci wodno-kanalizacyjnej lub innych niecierpiących zwłoki okoliczności, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny pod numerem +48 511 813 055. W przypadku kontaktu poza godzinami funkcjonowania biura (9:00-17:00), na centralce telefonicznej należy wybrać „0” aby połączyć się z pracownikiem pełniącym dyżur.
   Rezerwacje
Rezerwacje mogą Państwo założyć przez naszą stronę internetową www.lion-apartments.pl, telefonicznie pod nr tel. +48 511 813 055 (w godz. 9:00-17:00) lub mailowo sopot@lion-aprtments.pl.

W celu założenia rezerwacji konieczna jest wpłata zaliczki w kwocie 30% od całkowitej kwoty pobytu, płatna do 24h od przesłania przez nas wstępnego potwierdzenia. W przypadku rezerwacji „last minute” konieczna jest wpłata 100% zaliczki.

Pozostałą kwotę za rezerwację opłacają Państwo w momencie odbioru kluczy i zameldowania. W momencie odbioru kluczy i zameldowania mogą Państwo płacić gotówką lub kartą płatniczą.
   Anulacja rezerwacji
Warunki anulacji rezerwacji - dokładne warunki anulacji swojej znajdą Państwo w potwierdzeniu rezerwacji. Zazwyczaj rezerwację można odwołać bezpłatnie do 14 dni przed przyjazdem. W tym przypadku, po dokonaniu przez Państwa anulacji następuje zwrot zaliczki. Rezerwacje „last minute” oraz „special deals” są bezzwrotne.

Zwrot zaliczki następuje w ciągu 7 dniu po dokonaniu anulacji. Po tym czasie przelew zostanie zaksięgowany na Państwa koncie.
   Zameldowanie
Zameldowanie i odbiór kluczy odbywa się od godz. 16:00 w naszym biurze, ul. Grunwaldzka 50, Sopot. Uprzejmie prosimy o kontakt dzień przed przyjazdem w celu ustalenia godziny zameldowania.

Póżne zameldowania poza godzinami funkcjonowania biura odbywają się w formie self -check in. Recepcja przekazuje Państwu informacje do konieczne do samozameldowania w dzień przyjazdu.

Wcześniejsze zameldownie możliwe jest wyłącznie po potwierdzeniu dostępności apartamentu dzień przed rozpoczęciem pobytu.
   Wymeldowanie
W przypadku kiedy Goście, nie uzgodnią z recepcją przedłużenia doby i nie wymeldują się o godz. 11:00 naliczona zostanie kara w wysokości kolejnej doby hotelowej wg. aktualnie obowiązującej w cenniku stawki. Opłata ta nie podlega negocjacji.

   Dodatkowe opłaty
Od Gości jesteśmy zobligowani pobierać podatek uzdrowiskowy Miasta Sopot wynoszący 5,20PLN za osobę na dobę.
   Dostawki w apartamencie
Aby spełnic Państwa oczekiwania w niektórych apartamentach o większym metrażu istnieje możliwość dostawienia dostawki na życzenie Gości. Koszt przygotowania dostawki dla dodatkowej osoby wynosi 150 zł. doba. W celu sprawdzenia dostępności zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem +48 511 813 055.
   Wyposażenie apartamentu
Każdy z naszych Apartamentów wyposażony jest w wysokiej jakości hotelową pościel oraz ręczniki. Bezprzewodowa sieć WI-FI znajduje się w każdym z Apartamentów. Aby spędzili Państwo jak najbardziej komfortowy i udany pobyt, w naszych Apartamentach znajdą Państwo poniższe wyposażenie:

- w pełni wyposażona kuchnia lub aneks kuchenny: zastawa stołowa, szklanki, kubki, podstawowe akcesoria do gotowania, czajnik elektryczny, lodówka, płyta grzewcza
- w wybranych Apartamentach: ekspres do kawy, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, toster
- pralka (w wybranych apartamentach)
- suszarka do włosów
- telewizor
- żelazko

Szczegółową listę wyposażenia każdego z Apartamentów znajdą Państwo po wyborze konkretnego apartamentu w zakładce APARTAMENTY.
   Pobyt z dziećmi
Starając się wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, na czas pobytu z najmłodszymi możemy wyposażyć Apartament w łóżeczko turystyczne, krzesełko do karmienia oraz wanienkę. Koszt doposażenia obiektu wynosi 100 PLN/pobyt. W celu zamówienia zestawu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją w godzinach pracy biura, bądź wysłanie e-maila z prośbą o doposażenie Apartamentu.

W swojej ofercie posiadamy Apartamenty z windą oraz na parterze. Dokładne informacje znajdą Państwo w opisie poszczególnych Apartamentów. Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego abyśmy mogli doradzić Państwu w wyborze odpowiedniego Apartamentu.
   Pobyt ze zwierzętami
Tak jak Państwo, kochamy zwierzęta, jednak ze względu na zróżnicowane wyposażenie Apartamentów, akceptujemy pobyty wyłącznie z pieskami w wybranych obiektach po potwierdzeniu z recepcją.

Po pobycie z pupilem dbamy o to by Apartament był przygotowany dla kolejnych Gości i przeszedł oznowanie, dlatego za pobyt za zwierzęciem doliczana jest dodatkowa opłata w wys. 150 PLN.
   Parking
Niektóre z naszych Apartamentów posiadają prywatne miejsca parkingowe, informacje o tym, znajdą Państwo w szczegółowych opisach Apartamentów. W przypadku pozostałych obiektów mogą Państwo skorzystać z ogólnodostępnych miejsc postojowych Miasta Sopot (strefa płatnego poniedziałek -piątek (9:00-22:00), koszt 5,20 + PLN/godz.) znajdujących się przy pobliskich ulicach lub też z parkingów prywatnych.
   Życzenia specjalne
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i postaramy się zrealizować Państwa życzenia specjalne - może to być np. przygotowanie bukietu kwiatów, szampana, wina, wejściówek do SPA czekających na Gości w Apartamencie. W tym celu uprzejmie prosimy o wcześniejszy kontakt celu ustalenia szczegółów oraz indywidualnej wyceny.
   Transfer z lotniska
Z przyjemnością zamówimy dla Państwa transport z/na lotnisko. Rekomendowana przez nas firma zawiezie Państwa na miejsce w najkrótszym możliwy czasie. Ceny transportu z/na lotnisko:

- 150 PLN - do 3 osób
- 180 PLN - 4-8 osób.
W celu potwierdzenia transportu uprzejmie prosimy o kontakt z recepcją oraz podanie numeru lotu, godziny przylotu oraz aktualnego numeru telefonu. Po potwierdzeniu transferu, kierowca będzie czekał na Państwa w hali przylotów z zapisanym na tabliczce imieniem oraz nazwiskiem.
   Program partnerski
   Co to jest i co oferuje Program Partnerski LALC?
Jest to całkowicie bezpłatny program umożliwiający wyróżnianie klientów lojalnych korzystających z portalu rezerwacyjnego Lion Apartments. Program oferuje możliwości zdobycia Punktów Premiowych, które można wykorzystać u Partnerów Programu. Uczestnictwo w programie LALC wiąże się również z przywilejami i dostępem do dodatkowych promocji i ofert specjalnych niedostępnych poza programem LALC. Oferty typu okazje VIP, specjalne oferty wysyłane będą do uczestników Programu z wyprzedzeniem, co umożliwi im skorzystanie z wyjątkowych ofert i zniżek w trybie Premium. Szczegółowe informacje o Programie LALC znajdziecie Państwo tutaj.
   Jak rozpoznać hotele biorące udział w Programie Partnerskim LALC?
Obiektami uczestniczącymi w Programie są obiekty noclegowe oznaczone odpowiednią wzmianką (LALC), która widoczna jest w procesie rezerwacji usługi w Portalu: lion-apartments.pl. Dodatkowo, status LALC może być widoczny w recepcji danego obiektu.
   Jak naliczają się punkty i jak można nimi płacić?
Punkty premiowe naliczane są proporcją 20:1. Za każde 20 (dwadzieścia)jednostek danej waluty wybranej przez klienta i obsługiwanej przez Portal, Uczestnik otrzymuje 1 (jeden)punkt. Naliczanie punktów odbywa się automatycznie, najpóźniej 2 doby po zakończeniu pobytu w hotelu, ale nie wcześniej niż 1 doba po wymeldowaniu. Osoba uczestnicząca w Programie LALC może przeznaczyć dowolną liczbę aktualnie dostępnych punktów w ramach opcji „dopłać punktami”, a wysokość rabatu może wynieść maksymalnie do 95% wartości koszyka jednorazowo – niezależnie od waluty.
   Jak dołączyć do Programu Lojalnościowego LALC?
Przystąpić do programu LALC można on-line poprez samodzielne założenia konta w Portalu lion-apartments.pl i dołączenie do Klubu LALC, lub podczas zameldowania się na recepcji który bieże udział w Programie LALC.
   Czy w każdej chwili mogę opuścić program lojalnościowy LALC?
1. Uczestnicy Programu mogą w dowolnym momencie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez podania przyczyny. W celu rezygnacji należy wybrać opcję „rezygnuję z udziału w Programie LALC" w widoku zalogowanego użytkownika konta na Portalu.
2. Rezygnacja z udziału w Programie jest równoznaczna z likwidacją konta i zrzeczeniem się całej puli zdobytych w Programie Punktów Premiowych bez możliwości ich przeniesienia na inne konto.
   Nie jestem pewien czy punkty zostały poprawnie naliczone?
Aby skontrolować ilość zebranych punktów należy skontaktować się ze specjalistami działu wsparcia technicznego.
   Wsparcie techniczne
   Jak się zalogować na konto?
1. Przejdź na stronę logowania.
2. Wprowadź swój adres mail, którego użyłeś w czasie rejestracji konta.
3. Wprowadź hasło dostępu.
4. Kliknij przycisk Logowanie.
   Jak odzyskać hasło do profilu?
W celu odzyskania hasła prosimy o kliknięcie przycisku przypomnij hasło i wprowadzenie swojego adresu mailowego przypisanego do Twojego konta użytkownika. Po wprowadzeniu danych na Twój adres mailowy zostanie wysłane nowe hasło dostępu do Twojego konta użytkownika.
   Dokończyłem proces rejestracji, ale nie otrzymałem maila z linkiem aktywacyjnym, co dalej?
Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. Niektóre filtry antyspamowe w skrzynkach mailowych automatycznie traktują tego typu wiadomości jako SPAM. Jeżeli jednak nie widzisz maila od nas w żadnym folderze – spróbuj zarejestrować się ponownie. Upewnij się, że podany adres e-mail jest prawidłowy. Jeśli nadal nie otrzymałeś maila skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym. Jednocześnie informujemy, że w przypadku niektórych skrzynek pocztowych e-mail może dotrzeć z opóźnieniem.
   Przeszedłem cały proces rejestracji do programu LALC, nadal nie mam dostępu do konta?
Skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.
   Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?