Regulamin Wynajmu Obiektów
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy dokument określa (dalej jako: „Regulamin”) zasady korzystania z Pokoju lub Apartamentu, które są udostępniane na podstawie Umowy Najmu zawieranej z następującym podmiotem:
a) z LION MANAGEMENT Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sopocie (81-771) przy ul. Smolnej 1D, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Gdańsk, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001046504, NIP: 5851501532 w odniesieniu do Apartamentów i Pokoi położonych na terenie Sopotu oraz Apartamentów „Tulum” i „Botanica” położonych w Gdańsku, lub
b) z Karoliną Ambarcumian, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem: ul. Grunwaldzka 62/1, 81-771 Sopot, NIP: 5851403232, REGON: 221607981 w odniesieniu do Apartamentów i Pokoi położonych w Gdyni oraz Gdańsku (z wyjątkiem wskazanych w pkt. a) powyżej), a) i b) łącznie zwane w dalszej części umowy jako „Lion Apartments”.
2. Umowa Najmu jest zawierana na podstawie odrębnego Regulaminu serwisu internetowego www.lion-apartments.pl, dalej jako „Regulamin Serwisu”.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Serwisu, dostępnego na stronie www.lion-apartments.pl a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Serwisu, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.
4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w Serwisie internetowym www.lion-apartments, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Regulamin dostępny jest również w każdym Pokoju lub Apartamencie udostępnianym do Najmu przez Lion Apartments.
II. Definicje
Pojęcia zapisane dużą literą mają znaczenia nadane im w Regulaminie Serwisu, natomiast pojęcia określone poniżej mają następujące znaczenie: Cisza nocna - przedział czasu między 21:00 a 8:00, podczas którego Goście są zobowiązani do powstrzymania się od hałaśliwego zachowania;Części wspólne - części Obiektu, do których mogą korzystać Goście z różnych Pokojów lub Apartamentów;
Doba hotelowa - - przedział czasu, który Gość może spędzić w Pokoju lub Apartamencie w ramach zawartej Umowy Najmu, Doba hotelowa zaczyna się o 16:00 w Dniu przyjazdu, a kończy o 11:00 w Dniu wyjazdu;
Gość - osoba, która przebywa w Pokoju lub Apartamencie na podstawie Umowy Najmu zawartej w Regulaminie Serwisu lub regulaminach innych platform służących do rezerwacji Pokoju lub Apartamentu, z których korzysta Lion Apartments ;
Osoby towarzyszące - osoba nieobjęta Umową Najmu zawartą z Gościem, przebywająca w Pokoju lub Apartamencie;
Recepcja – punkt przyjmowania Gości przez Lion Apartments znajdujący się pod adresem: ul. Grunwaldzka 50, 81-771 Sopot;
Dzień przyjazdu - dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako dzień rozpoczęcia Najmu;
Dzień wyjazdu - dzień oznaczony w Umowie Najmu, jako ostatni dzień Najmu;
Obiekt - nieruchomość, którą dysponuje Lion Apartments w celu wynajęcia Pokoju lub Apartamentu;
Wymeldowanie - proces, podczas którego Gość opuszcza Pokój lub Apartament, polegający w szczególności na zdaniu kluczy do Pokoju lub Apartamentu lub dokonania wszelkich rozliczeń;
Zameldowanie – rejestracja Gościa w Pokoju lub Apartamencie, odbywająca się w Recepcji, która polega na wypełnieniu formularzy meldunkowych przygotowanych przez Lion Apartments i wydaniu kluczy do Pokoju lub Apartamentu.
III. ZAMELDOWANIE
1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w Dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w Dniu wyjazdu.
2. Zameldowanie odbywa się w Recepcji, w godzinach jej otwarcia.
3. Zameldować może się jedynie osoba, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba powyżej 13 roku życia, jeśli przedstawi w Recepcji oświadczenie swojego opiekuna prawnego, o poniesieniu odpowiedzialności za szkody powstałe z winy osób, które dysponują oświadczeniem.
4. W przypadku, gdy Gość nie może zakwaterować się w godzinach otwarcia Recepcji, zobowiązany jest do poinformowania o tym Lion Apartments najpóźniej dzień przed Dniem przyjazdu za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.
5. Lion Apartments przekazuje Gościowi instrukcje dotyczące Zameldowania w wiadomości elektronicznej najpóźniej w Dniu przyjazdu.
6. W przypadku, gdy Gość odmówi Zameldowania, Lion Apartments wypowiada Umowę Najmu bez zachowania terminu wypowiedzenia, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.
IV. ZASADY POBYTU
1. W Pokoju lub Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych lub spożywania substancji odurzających. W przypadku złamania powyższego zakazu, Gość jest zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 500 zł za każde naruszenie.
2. Goście i Osoby towarzyszące, przebywające w Pokoju lub Apartamencie, są zobowiązane do przestrzegania niniejszego Regulaminu, Ciszy nocnej, zasad BHP oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej, a także zachowania zgodnego zasadami kultury osobistej.
3. Lion Apartments, w przypadkach naruszenia przez Gościa powyższych ppkt., w szczególności w przypadku podejrzenia, że Gość znajduje się pod wpływem środków odurzających, alkoholu, w stanie wyłączającym świadome podjęcie decyzji lub zachowuje się agresywnie w stosunku do Lion Apartments lub obsługi Apartamentu lub Pokoju, Lion Apartments może podjąć decyzję o wezwaniu Policji lub innych służb porządkowych. W takim przypadku Lion Apartments ma prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy Najmu, zatrzymując Wynagrodzenie z tytułu Umowy najmu tytułem kary umownej.
4. Osoby trzecie mogą przebywać w Pokoju lub Apartamencie Gościa w godzinach 08:00-22:00.
5. Gość nie może udostępniać Pokoju lub Apartamentu Osobom trzecim, a także zwierzętom, które nie zostały przez niego zgłoszone podczas składania Zamówienia. Dla potrzeb tego Regulaminu za udostępnienie uznaje się przebywanie zwierząt lub Osób trzecich w Pokoju Apartamencie w godzinach między 22:00 a 06:00.
6. W przypadku naruszenia ppkt. 5 niniejszego Regulaminu, Gość może zostać obciążony kosztami pobytu tych zwierząt lub Osób trzecich, zgodnie ze stawkami obowiązującymi za wynajem Pokoju lub Apartamentu dla osoby lub zwierzęcia w czasie trwania Umowy Najmu.
7. W ramach korzystania z Pokoju lub Apartamentu, Gość nie może:
a. palić świec, kadzideł, rozpalać kominka lub grilla ogrodowego,
b. oddać Pokoju lub Apartamentu w podnajem;
c. udostępniać Osobom trzecim Pokoju lub Apartamentu, również w czasie trwania Umowy Najmu;
d. usuwać z Pokoju lub Apartamentu elementów jego wyposażenia i dekoracji, a także nie przenosić elementów wyposażenia i dekoracji pomiędzy Pokojami lub Apartamentami;
e. pozostawiać zwierząt oraz osób poniżej 13 roku życia bez nadzoru.
8. W przypadku naruszenia zakazu zapalenia świec, kadzideł, rozpalenia kominka lub grilla ogrodowego, Gość zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł.
9. Gość jest zobowiązany do każdorazowego odpowiedniego zabezpieczenia Pokoju lub Apartamentu w przypadku jego opuszczania, w szczególności poprzez staranne zamknięcie okien i zamknięcie drzwi wejściowych na klucz. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za będące następstwem nieodpowiedniego zabezpieczenia lub zaniechania zabezpieczenia Pokoju lub Apartamentu, Gość odpowiada materialnie.
10. W przypadku niektórych Pokojów lub Apartamentów Gość otrzyma od Lion Apartments pilot lub kartę do bramy wjazdowej (dalej jako „Pilot”). Gość jest zobowiązany do starannego sprawowania pieczy nad Pilotem. W przypadku jego utraty, Lion Apartments może obciążyć Gościa karą umowną w wysokości 400 zł.
V. WYMELDOWANIE
1. Goście są zobowiązani do opuszczenia Pokoju lub Apartamentu najpóźniej do godziny 11:00 w Dniu wyjazdu. W przeciwnym wypadku Lion Apartments naliczy opłatę za korzystanie z Pokoju lub Apartamentu przez kolejne Doby hotelowe pobytu Gości zgodnie ze stawkami obowiązującymi na Najem w Dniu Wyjazdu.
2. Chęć przedłużenia Umowy Najmu, Gość może zgłosić najpóźniej do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym Dzień wyjazdu, w Recepcji, za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Lion Apartments poinformuje Gościa niezwłocznie o możliwości przedłużenia Umowy Najmu i cenie.
VI. REKLAMACJE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ LION APARTMENTS
1. Lion Apartments odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa do Pokoju lub Apartamentu na zasadach utrzymującego hotel lub podobny zakład, zgodnie z art. 846 Kodeksu Cywilnego, chyba że szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo że powstała wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła, była u niego zatrudniona albo go odwiedzał.
2. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku uchybień związanych z wykonaniem Umowy najmu.
3. Reklamacje Gość może zgłaszać na adres poczty elektronicznej: sopot@lion-apartments.pl.
4. W uzasadnionych przypadkach Gość może poprosić o przyjazd Lion Apartments do Pokoju lub Apartamentu.
VII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
1. Gość odpowiada materialnie za szkody wynikłe z jego zachowania lub zachowania Osób trzecich lub zwierząt znajdujących się w Pokoju lub Apartamencie.
2. W przypadku nieuzasadnionej prośby o przyjazd Lion Apartments do Pokoju lub Apartamentu, Lion Apartments może obciążyć Gościa karą umowną w wysokości 200 zł i kosztami przyjazdu.
3. Gość odpowiada za zgubienie lub uszkodzenie rzeczy wniesionych do Części wspólnych Pokoju lub Apartamentu.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem lub Regulaminem serwisu, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin Lion Apartments
Pobierz pdf